KODLAMA

KODLAMA

Geleceğin Dili: Kodlama ve Robotik

 

İsabet Okulları Özel Kadir Özkanat İlkokulu olarak değişen, gelişen ve çağı yakalamış bireyler yetiştirmek için öğrencilerimizle kodlama ve robotik eğitiminin temellerini oluşturuyoruz.

Robotik ve kodlama atölyesinde öğrencilerimiz robot nedir, nasıl çalışır, sensörler (algılayıcılar) ne işe yarar, robotları nasıl kontrol edebiliriz gibi birçok konuda bilgi sahibi oluyorlar.

Kodlama eğitimi çocuklarımıza matematik, bilim, problem çözme, takım çalışması, proje bazlı düşünme ve daha pek çok alanda beceri kazandırıyor. Kodlama Eğitimi ile çocuklarımızın fikir üretebilen ve fikirlerini teknoloji kullanarak hayata geçirebilen, üretken bireyler olarak yetişmesini hedefliyoruz.

Robotik çalışmaları ile de öğrencilerimizin teknoloji kullanımı, tasarım, fen bilgisi ve matematiksel işlemler konularında beceri kazanımlarını amaçlıyoruz.

Robotik çalışmaları yaparken öğrenciler kendilerini bir bilim insanı, bir mühendis ya da tasarımcı gibi hisseder ve zamanla günlük yaşamındaki sorunları incelemek, bu sorunlara çözüm bulmak konusunda kendilerine daha fazla güven duymaya başlarlar.

 

Kazanımlar:

·         -Problem çözme becerisi

·         -Mantıksal düşünme becerisi

·         -Analitik düşünme becerisi

·         -Teknik Tasarım yapmaya “İstekli Olma”

·         -Ekip çalışması ve Liderlik becerileri kazanma,

·         -Teknoloji üretimi alanında özgüven kazanma,

·         -Proje tamamlama ve sonuç alma

·         -Yenilikçilik anlayışı kazanma

·         -Mühedislik tasarım adımlarını öğrenme ve uygulama

·         -Matematiksel bilgilerini kullanarak uygulama yapma

·         -Robot programlama

·         -Görsel program diline hâkimiyet kazanma

·         -Robot ve sensörlerin çalışma mantığı

·         -Proje tabanlı öğrenme yardımıyla sorun giderme

·         -El becerileri ve motor kasları gelişimi

·         -Öncelik - Sonralık kavramı geliştirme

·         -Odaklanmayı artırma, dikkat süresini uzatma ve hiperaktviteyi azaltma

 

KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA
KODLAMA